Gmina Lądek Zdrój - Urząd Miasta i Gminy
 
STATUS PRAWNY
WYBORY
ANKIETA
OGŁOSZENIA
NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNE
RENTA PLANISYTYCZNA
AKCJA PRZEJRZYSTA POLSKA
PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
LEADER +
ORGANY
URZĄD MIASTA I GMINY
AKTY PRAWNE
PARTYCYPACJA SPOŁECZNA
MŁODZIEZOWA RADA MIEJSKA
EKOLĄDEK
TRYB DZIAŁANIA
WŁASNOŚĆ,MAJĄTEK I BUDŻET
REJESTRY I EWIDENCJE
INFORMACJE O STANIE GMINY
PRZEBIEG, EFEKTY KONTROLI
PROGRAMY
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
JEDNOSTKI POMOCNICZE
DZIENNIK PODAWCZY
STAN TWEJ SPRAWY
WYSZUKIWANIE



wyszukiwanie zaawansowane
REJESTR ZMIAN

 Strona główna BIP
 Pobierz programy
 Mapa biuletynu
 Spis treści biuletynu
 Statystyki podstron
 Statystyki opisów spraw
 Statystyki stanów spraw
 Redaktorzy biuletynu
 Jak przeglądać BIP
 www.bip.gov.pl
Rejestr instytucji kultury
(REJESTRY I EWIDENCJE / Rejestr instytucji kultury)
[opublikował(a): Mirosława Boduch dnia 2004-08-11 12:27:30, dokument aktualny]



 Na podstawie przepisów ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki w sprawie sposobu prowadzenia rejestru instytucji Kultury, Gmina prowadzi GMINNY REJESTR INSTYTUCJI KULTURY.

Rejestr  składa się z czterech działów:

  1)  działu pierwszego - Oznaczenie instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:

a)  numer kolejny wpisu,

b) pełną i skróconą nazwę instytucji kultury oraz oznaczenie jej siedziby,

c) przedmiot działalności instytucji kultury,

d) oznaczenie organizatora i aktu o utworzeniu instytucji kultury,

e)  cyfrowy identyfikator instytucji kultury nadany w systemie informacji statystycznej oraz uwagi;

  2)  działu drugiego - Organizacja instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:

a)  numer kolejny wpisu,

b) wzmiankę o złożeniu do rejestru statutu instytucji kultury,

c)  imię i nazwisko dyrektora instytucji kultury oraz imiona i nazwiska jego zastępców,

d) imiona i nazwiska pełnomocników instytucji kultury uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu instytucji oraz zakres ich upoważnień,

e)  nazwy oraz określenie siedziby zakładów i innych wyodrębnionych jednostek organizacyjnych instytucji kultury, które sporządzają bilans, i ich cyfrowe identyfikatory nadane w systemie informacji statystycznej,

f)  uwagi;

  3)  działu trzeciego - Mienie instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:

a)  numer kolejny wpisu,

b) wyposażenie materiałowo-techniczne i środki finansowe instytucji kultury,

c) wzmiankę o złożeniu do rejestru bilansu instytucji kultury za ostatni rok,

d) wzmiankę o obciążeniu środków trwałych instytucji kultury ograniczonymi prawami rzeczowymi,

e)  uwagi;

  4)  działu czwartego - Połączenie, podział i likwidacja instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:

a)  numer kolejny wpisu,

b) wzmianki dotyczące połączenia, podziału lub likwidacji instytucji kultury,

c)  imię i nazwisko likwidatora,

d) uwagi.

 

Rejestr jest jawny.

Rejestr udostępnia do wglądu Asystent Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, w godzinach urzędowania, pok, nr 20.

 

 


informację wytworzył:

Janina Bugaj

za treść odpowiada:

Mirosława Boduch

data wytworzenia: 11.08.2004r.



  wyślij na drukarkę  |  wyświetleń podstrony: 4899
wyślij podstronę na e-mail:

Łączna ilość wyświetleń podstrony wraz z innymi jej wersjami: 5076

Opis zmian w porównaniu z poprzednią wersją:
Informacja
pokaż rejestr zmian zawartości podstrony >>



Gmina Lądek Zdrój - Urząd Miasta i Gminy
57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31
tel.: (074)8 117850, faks: (074)8 147 418
e-mail: umig@ladek.pl
strona www: www.ladek.pl
ostatnia modyfikacja zawartości: 2009-11-12 13:39:57